ŽIVOT S BEREM, BEENOU, HELGOU, SHADOWSEM A NĚKOLIKA KOŇMI Z KOZÍ HŮRKY
V letošním roce bude naše dogtrekkingová koncepce následující:
Michal s Beenou trénuje jednodenní akce po Berounsku a Křivoklátsku do 50km a zúčastní se pravděpodobně jen Šeráka a Oty Pavla;
Juliána s Berishou vychovávají mláďata a jestli něco půjdou, tak Otu Pavla;
Bořek s Helgou mají momentálně natrénováno nejvíc a plánují Jednookého vlka a Otu Pavla. Příští rok už bude situace o dost dogtrekovější, letos se věnujeme spíš výcviku, tréninkům bikejöringu a dogtrekovým výletům na 1 den.
Do kempu ve Višňové jsme dorazili čtyři: Anička, Bořek, já a Tonička. Vezli jsme Bera, Helgu a Shadowse - Michal s Beenou jeli s Moon druhým autem a přijeli až těsně před startem, v pátek ráno. Bořek s Helgou, Anička s mým Berem a Michal s Beenkou se vydali na 100km dlouhou trať přes Nezabudické skály, Pustověty, Džbán, Ročov, Lašovice, Křivoklát a Velkou Bukovou. Anička měla tvrdé pohorky, které viděla poprvé v den startu, takže pochopitelně měla problémy s chůzí a trek vzdala na 47,5 km na Kájově živé kontrole. Bořek s Michalem pokračovali v noci dál, Michal se rozhodl spát na zřícenině Pravda (50.km), Bořek až kolem 60. km před Krušovicemi. Bořek měl čas 30h a přišel v sobotu odpoledne naprosto bez potíží a Helga taky v pohodě, Michal taky nepoznamenán za 34h a Beenka si sice strhla někde drápek, ale ani o tom nevěděla, taky dobrá.
Já s Toni a se Shadowsem jsem si udělala krátký výlet (10km) v pátek kolem Velké Bukové a v sobotu jsem se zúčastnila 25km trasy shortu, která vedla na Klíčavskou přehradu přes Karlštejn a Brdatku. Parádní počasí a příjemný terén, byli jsme v cíli naprosto beze spěchu i s hodinovou pauzou za 6:35.
Děkujeme Součkovic týmu za výbornou akci a těšíme se na příští ročník!
Křivoklátskem po žluté - trénink 30km 28.8.2011 - obrázek

Švagrová Anča si vzala naši Beenku, Bořík jak jinak než svou Helunku a Juliána Shadowse; Bero šel volně, zabalila jsem o postroj míň a jediný Bero nemusí nutně jít v zápřahu, ba dokonce velmi ocenil, že je svoboden. Z Knížkovic jsme vystoupali na Hřeben a následně na Vraní skálu (700m prudkého šplhání), za Svatou jsme si ještě jednou zašplhali na Velíz, kde jsou základy gotického probošství a dodnes stojící a velmi pěkně udržovaný gotický kostel ze 13. století se hřbitovem. Z Velízu jsme se skutáleli do Kublova na pivo a pak nás čekaly nádherné kilometry údolím Ticha, takřka soutěskou se zurčícím potokem, který tvořil tůně a přírodní jezy. Místy byla cesta náročnější (kozí stezka nad srázem), ale s tahouny mám rovnováhu i já, natož ostatní. Údolí Ticha se v nížině rozevírá a odkrývá trampskou osadu s krásným žlutým čertovým mlýnem. Pak už známou trasou Březová, Točník obec (pivo u Rytíře) a Točník hrad (třetí šplhání), kostrbatou hřebenovkou z Točníku do Hředlí a krásným údolím zpět do rozcestí V Potocích a zas přes Hřeben do Knížkovic. Beenka s Helgou jsou profesionálky, ale Shadows ve svých 8měsících taky makal - tahal víceméně celou cestu. Beruch je lemra, ale aspoň poslouchá jako hodinky. Ne, křivdím mu - sice to není haskoun, ale snaží se v postroji, seč může. :-)
Fotky na http://kolivlci.rajce.idnes.cz
Údolím Hamerského potoka, jedna z nejkrásnějších tras České Kanady. A úzkokolejkou zpět.
Šedý měl premiéru delší trasy v postroji - dnes jsme ušli 20km s Helgou a dvojspřežím Bero-Šedý. Dvě pauzy v hospodě na pivo/limo, jinak svižná chůze s pěkným převýšením. Řevnice - Červený kříž - Rovina - Rochota - Halouny - Řevnice.
Beena chodí s Michalem jednou týdně 30-50km trénink, ale Helga spíš běhá svůj lesní okruh před kolem v postroji a moji psi (Šedy a Bero) chodí 6-15km v postroji. Někdy vezmem ve dvou všechny čtyři psy, to pak docela svištíme.
Letošního Jednookého na Vysočině šel za naše barvy jen Bořek s Helgou. Michal nedostal volno v práci a Jůla s mláďaty šla svoji vlastní trasu (18km). Vyrazili jsme všichni zároveň v osm hodin z Dářka, Toničku nesl táta přes Tisůvku až na Žákovu horu (8km). Tam jsme se rozdělili, B&H došli až na 60. kilometr, kde rozložili bivak a zbytek šli druhý den od 3hod ráno do 16hod odpoledne, takže dohromady asi 32h. Helga měla kondici jen z bikejöringových tratí a navíc se na bikejöringu naučila dávat do tahu mnohem víc síly, tak měla v sobotu docela natažené svaly a navíc si odřela polštářky, takže došli s botičkami. Juliána šla přes Tisůvku a Žákovu horu lesními cestami okruh k Cikháji a zpět do Škrdlovic, obě mláďata i sebe jako soumara výtečně unavila. Stříbrná studánka, pramen Svratky...taky jsme si to užili...
Vítej, kdož vstoupils. Zanech nám v návštěvní knize vzkaz, budeme tomu rádi. :-) Berovlci.